Sunday, February 20, 2011

Kaseh D'jejak

erm...stlah brmggu bru trasa nk tlis kat sni blik..hahaha~~
ari ni 19hb..pg tdi aku exam stats..0k lar..
dh la start lmbat 10 minit...ad0i!
ayat yg aku xleh lpa b4 exam...
"YOU CAN BREAK THE ATTENDANCE SLIP.."
hahaha...xmau gelak...0ppss...




tpat ja 11.10am...exam p0n abih...yeay!!!!!!!!!!!!!
smpat lgi isi pr0t kat mmak ngan best fren aku..Najla la..
---------------------------------------------------------
glak pnya glak...smpai ja l0bi KC..aku nek heran bla nmpak da bdak pkai bju mcm ank menakan aku
a.k.a haikal...bila ja nmpak kak ipar aku..yakin!haikal!!!!!!!!!!!mak usu!!!!!!!!!
trus lari pluk...spa pluk spa??hahaha...0f c0urse la dia pluk aku...waaa....rindu gilak!!!!!
---------------------------------------------------------
erm...pas bsah bju angkat brang2...aku bwak dia jmpa s0rg ni..
nk bgi bku..
alih2 dpat $$~~jeles~~~~~~mak usu xdpat p0n....huhuhu...
aku blik g0mbak dlu..bru kedah...tilam!!!tgu tau!!
asyraf~~waa...rndu jgak sma kamu...dh bsaq p0n..kimi jgak..rndu smua ank2...muahmuah!!


asyraf DULU
haikal n hakimi
0tw kedah..haha..sgt lwak..haikal n kimi gilir2 d0k ngan aku..kna wat agreement plak..ad0i!
jgn la brbut mak usu...hahaha...at last..haikal tid0q pluk tgan aku..tk0t aku lari la..haha..
anak2...sabaq ja la...bru 3...
smpai umah mlantak durian~~~lalala...leh than ar...hahaha..abah2...sggup beli kat bkit gntang..
erm...nk tid0 la..pasni aku update stiap ari ya...xmau jnji..

No comments :

Post a Comment